Kirjoittaja Aihe: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)  (Luettu 1389 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 699
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #15 : 12.02.2018, 23:04:43 »
Kylmänä tuli taas TOP UP COOLANT LEVEL kehotus. Iltapäivän ajeluissa ei toistunut ja illalla jäähdyttyä nestettä oli tötterön pohjalla niin taso lie ok. Lisäsin silti nestettä noin 1,5 dl. Lämmintä on tullut tasaisesti niin olisko ollut ilmaa vs lämmöntuotto vasta kierroksilla vs alhainen nesteen taso
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

poirotti

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 191
  • Ravintoketjun huipulla.
Vs: 607 - Jäähdytysnestevuoto (V6)
« Vastaus #16 : 13.02.2018, 05:55:09 »
Alhainen nesteen taso joka lämmetessään nousi ja ilmoitus poistui. Näiden samojen oireiden vuoksi minulla meni sylinterinkannen tiiviste uusiksi ja ongelmat poistui kertalaakista.
2 talvea jaksoin niistä kärsiä.
Ennen 405-Mi16, 605-Sri 2.0, 406-ST 2.0 16v, 406 Grw HDI-110, nyt  607 2.2 Titane Busines -07