Kirjoittaja Aihe: 607 - Moottorilämmitin (V6)  (Luettu 1554 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
607 - Moottorilämmitin (V6)
« : 10.02.2018, 01:01:57 »
Auto: 2008 607 3,0 V6 Platinum Ivoire (ES9A, AM6-automaattivaihteisto).

Mihinkähän kohtaan tarkalleen 3.0 V6 bensakoneessa laitetaan letkulämmitin? Calixin otin hinnan takia. Itse en laita ja pajallakaan ei oltu varmoja niin laitettiin konepelti kiinni. Tuleeko koneen ja rintapellin väliin? Mihin letkuun? Ylä vai alakautta?

Rinta-Joupilta kysyin ja vastasivat joskus laittaneensa dieseleihin Defan kierrättävää mallia jossa ollut ongelmia ja mulla vanha auto, ei tiedetä. Kahalta sanoivat ensin taulukon antavan vain säteilijää johon totesin Calixin valikosta löytyvän kumpaakin ja sitten vasta vähän eteni jotta jaa niin näkyy olevan, ratkaisua ei sieltäkään  :(
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

Janne L

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 789
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #1 : 10.02.2018, 01:13:30 »
Osta kierrättävä malli ja laitata se rintapellin kennolta tulevaan letkuun jossa on ilmausruuvi.
Preesens: Citroen C5 HDi240 Tourer '10
Kronologinen imperfekti: 309-405-605-605-406-406-405-605-Xantia-C5-106-607

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #2 : 10.02.2018, 02:09:09 »
Kyllä se melekein pitäs tämän sorttisen passata
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

poirotti

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 235
  • Ravintoketjun huipulla.
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #3 : 10.02.2018, 07:55:16 »
Minkä tehoinen toi sun calixi on?
Itse ajattelin laittaa 500 Wattisen koska autossa on kiinteästi laturi niin ehtii sitten ladatakin samalla kun lämmittää.
Ennen 405-Mi16, 605-Sri 2.0, 406-ST 2.0 16v, 406 Grw HDI-110, nyt  607 2.2 Titane Busines -07

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #4 : 10.02.2018, 12:06:13 »
Taitaa olla 550w
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

AJH63

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 131
  • Sisällä pössöö?
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #5 : 10.02.2018, 13:34:21 »
607 V6 3.0 Aut.-04;Chrysler Saratoga V6 Aut. -93;Ford Escort 1.3 CVH -83;Fiat 132 1.8 TC -74;Datsun 1600 -71.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #6 : 10.02.2018, 17:17:01 »
Niin paitsi hinta oli 63 eur. Lämmitin malli RE480 ja asennussarja M17
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

Evreka

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #7 : 10.02.2018, 20:18:41 »
Omassa on alavesiletkussa defan 550w lämmitin. Voin huomenissa ottaa kuvaa kun alan laturia irrottamaan paikoiltaan. Eikä ole mitään ongelmaa ollut, että olisi antureita sekoillut tms.

AJH63

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 131
  • Sisällä pössöö?
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #8 : 10.02.2018, 20:41:11 »
607 V6 3.0 Aut.-04;Chrysler Saratoga V6 Aut. -93;Ford Escort 1.3 CVH -83;Fiat 132 1.8 TC -74;Datsun 1600 -71.

Nikki

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 121
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #9 : 11.02.2018, 16:01:34 »
Siinä lohkon etupuolella on tyhjennystulppa. Tulpan tilalle vaihdetaan letkuliitin. Toinen pää johonkin alaletkuun ja lisäksi takaiskuventtiili. Kuvassa Xantiaan asennettuna.

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #10 : 11.02.2018, 16:13:06 »
^ Onko sama kone?
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

Nikki

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 121
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #11 : 11.02.2018, 18:59:09 »
Käsittääkseni noissa uudemmissa ES:issä on sama lohko. Tuossa asennusohjeessakin on 607 mainittu.

Evreka

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #12 : 12.02.2018, 07:44:35 »
Ihan samalla tavalla on omaankin asennettu. Liitetään syylärin akkua lähempänä olevaan isoon letkuun.
Ja 3.0 v6 itsellä.

jopeli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 68
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #13 : 12.02.2018, 10:48:32 »
Auto: 2005 607 2,7 V6 HDi (DT17, automaatti).

Onko porukalla tietoa, että onko v6 diisseliin järkevästi asennettavissa letkulämppäriä. Ei tarvis aina kärytellä webastoa ja autossa on jo valmiiksi asennettuna defan akkulaturikin jossa on yksi vapaa defan pistoke. 

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 739
Vs: 607 - Moottorilämmitin (V6)
« Vastaus #14 : 12.02.2018, 12:00:34 »
Tässä ei ole tuommosta tavanomaista alavesiletkua ollenkaan, kumpikin jytkympi putki menee syylärin yläosaan
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver

Present time Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire ja Peugeot 406 ST Executive 2,0 red