Kirjoittaja Aihe: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus  (Luettu 1200 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ilmari100

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 60
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #15 : 18.04.2018, 10:30:20 »
Eli ei taida onnistua?
Huomasin juuri, että 6 viimeistä ostosta on ollut PSA vehkeitä:
605 -> C5 -> 607
406 -> C4 -> 3008
Ei kai ne ihan huonoja ole voineet olla...

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 268
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #16 : 18.04.2018, 12:44:00 »
Kai se onnistuu kun soittaa purkaamolle?
Ks. MJ:n kommentti.
Ai jousiteräksen hitsaaminen, olettaisin ettei tule kestämään.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)

SEL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 129
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #17 : 18.04.2018, 14:40:46 »
Kolariautosta ehjä kallistuksenvaimennin, tai koko askeli?

Soita TonisTakeover:ille, osaavat sanoa voiko vaihtaa ja oletan että osakin löytyy käytettynä sieltä.
http://www.tonistakeover.com/
Saab 96 -65, Fiat 128 -75, Ford Escort Mexico -74, Toyota Crown dsl. -74, Opel Ascona dsl. -80, Renault 18 -84, Mazda 323 -87, Toyota Carina Farmari -89, Peugeot 605 -91, Peugeot 406 HDi ST GW -00, Peugeot 406 HDi ST GW -01, Peugeot 406 HDi GW Executive Automatic -04, Peugeot 3008 e-HDi 2Tronic 2012.

ilmari100

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 60
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #18 : 08.05.2018, 09:13:55 »
Päivitystä asiaan. Ei se ollutkaan mikään tanko, vaan aika ohutseinämäinen putki.

Putkessa oli Y muotoinen halkeama. Koitin hitsata sen umpeen. Mulla ei ollut kuin MIG käytössä ja vedin sillä. En jaksanut repiä koko akselia pois, joten siellä oli hiukan ahtaat paikat, mutta toistaiseksi on kestänyt.

Noissa kuvissa näyttää siinä keskellä olevan joku vaimennin. Minulla sellaista ei ollut ollenkaan, lieneekö tippunut. Tanko on ollut siis suojaamattomana tuosta kohtaa, muualla on sellainen muovisuojus. Tuossa avoimessa kohdassa putkea oli toinenkin reiän alku, jonka sulatin umpeen.

Huomasin juuri, että 6 viimeistä ostosta on ollut PSA vehkeitä:
605 -> C5 -> 607
406 -> C4 -> 3008
Ei kai ne ihan huonoja ole voineet olla...