Kirjoittaja Aihe: 607 - Varashälyttimen toiminta  (Luettu 954 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

poirotti

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 233
  • Ravintoketjun huipulla.
Vs: 607 - Varashälyttimen toiminta
« Vastaus #15 : 22.06.2018, 21:57:42 »
Juuri näin myös minun mielestä. Ja kun nopsaan googletin niin auton alkuperäisellä rauta-vaimella meno autoon aiheuttaa hälytyksen edelleenkin esim. Volvo XC60:ssa (ja varmaan muissakin nykymalleissa) Opel Astra:ssa ja Renaultin useissa malleissa.

Mutta mielenkiinnolla odotan Poirotti:n vastinetta asiaan.

Edit: Muutama ote 607:n ohjekirjasta (01/10/2004- 30/09/2005:

Jos haluat lukita auton ovet siten, että hälytin ei kytkeydy, lukitse se avaimella oven lukosta.

ja

Jos lukituksen kauko-ohjain menee rikki:
- Avaa lukitus avaimella ja avaa ovi. Hälytin laukeaa.
- Kytke sytytysvirta 10 sekunnin kuluessa. Hälytin kytkeytyy pois päältä

ei ole tullut hälyjä 07 mallin 607ssa eikä  firman boxereissa. Ehkä tuo 10 sek ei ole ylittynyt?
Ennen 405-Mi16, 605-Sri 2.0, 406-ST 2.0 16v, 406 Grw HDI-110, nyt  607 2.2 Titane Busines -07

joakim

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 460
Vs: 607 - Varashälyttimen toiminta
« Vastaus #16 : 24.06.2018, 09:49:48 »
Onko 607 FL:ssä vakiona varashälytin? Service Boxin mukaan mun autossa on "VARASHÄLYTIN    SÄHKÖINEN VARASHÄLYTIN -PAKKAUS ". Enpä ole edes tiennyt, vaikka auto on ollut lähes 10 vuotta! Ei ole koskaan hälyttänyt. Mitä tuohon kuuluu?
607 2.2 -05 (09-) ja 605 ST Turbo -99 (03-), Entiset: Audi 80 GL 1.6 -73 (87-88), Lancia Beta 2.0 Berlina -76 (88-94), 205 XR 1.4 -90 (92), Lancia Prisma 1.6 IE -88 (92), 405 GR 1.6 -90 (92-01), 406 SR 2.0 -00 (01-03), 306 ST 2.0 -96 (04-09)