Kirjoittaja Aihe: 508 2,2HDI GT vm:2011  (Luettu 1189 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ritis86

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: 508 2,2HDI GT vm:2011
« Vastaus #15 : 27.09.2019, 20:48:19 »
Onko 1. 508? Mikä sai ostamaan 508:n? Mahtava moottori, vai jokin muu?
(508gt (2.2hdi) toi minutkin peugeot leiriin.)

On ensimmäinen 508. Moottori ja varusteet saivat ostamaan, toinen vaihtoehto mulla oli RCZ 2,0HDI mutta päädyin 508GT koska 4 ovea ja taaksekin mahtuu porukkaa vaikka suurimman osan ajasta yksin ajelenkin.

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 748
Vs: 508 2,2HDI GT vm:2011
« Vastaus #16 : 27.09.2019, 21:46:30 »
Hauskaa että Penguinin auto palasi foorumille. Ja saa vielä lisämaustetta. Ei täällä liikaa näitä rakennella.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)

LeoL

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 18
Vs: 508 2,2HDI GT vm:2011
« Vastaus #17 : 27.09.2019, 22:34:39 »

T8:sta vaan loppuu sähkömoottorin avustus 125 km/h nopeudesta eli juuri, kun tehoa kaivattaisiin, niin se katoaa.
Ei kai nyt sentään. Pelkällä sähköllä huippunopeus on 125 km/h, mutta aina polttomoottorilla kiihdytettäessä myös sähkö tulee avuksi. Jopa myös kun akku näyttää tyhjää, löytyy sähköistä varakapasiteettia ohituskiihdytyksiä varten ja regenerointi hoitaa varausta.