Tähänkin tarinaan tuli suht siedettävä loppu. En saanut mitään yhteyttä sähköposteilla ja niinpä ennen palautusajan loppumista lähetin väärät osat takaisin aika tiukka sävyisen kirjeen ja tulostettujen sähköposti yhteys yritysten mukana. Jo vain tuli sähköpostia ja rahatkin palautui tilille parin viikon odottelun jälkeen. Käsittämättömän kauan meni muuten että SEPA maksu kirjautui tilille, viikon verran?!
No nyt sitten taistelen Saksalaisen Teilesuche puljun kanssa. Tilasin osia ja maksoin ne. Asiallisesti ilmoittivat ettei kahta osaa ole varastossa vaan ne pitää tilata tehtaalta ja siinä menee 2 viikkoa. No meni 2kk ja rupesin kyselemään että missä mennään, niin nyt ilmoittivat etteivät olleet tilanneet niitä vaan odottivat minun vahvistustani sille tilaukselle? Mitään vahvistuspyyntöä ei aikaisemmin pyydetty ja tilauksen status oli verkkosivuilla deleyed delivery jonka minä käsitän viivästyneeksi toimitukseksi en mitenkään keskeytyneeksi. Eli ilman muuta odotin että tilaus on hoidossa ja osat tulossa. No nyt olen ilmaissut haluni saada maksamani tavarat ja toivottavasti ovat nyt älynneet tilata ne myös.
Olenpa tilannut mitä vain mistä vain niin ikinä ei tunnu asiat menevän niin kuin toivoa voisi. Tulee väärää tavaraa, tai osista tulee vain pieni osa kun tavaraa ei olekkaan ollut saatavilla ja mitään ilmoitusta näistä puutteista ei tule. Samoin jotkut lähettävät tarvike osaa vaikka tilaa olevinaan alkuperäistä.
Yksi vuosi taistelin Englantilaisten kanssa kun tilasin vasemman oven tiivisteen ja lähettivät oikean puolen, no reklamoin heti ja laittoivat pikapakettina uuden joka sekin oli oikean puolen!!! Joskus tosin käynyt hyvinkin, kun on tilannut 20 osan niin paketista on paljastunut 500€ osa. Arvatkaa vaan olenko reklamoinut

Amerikasta on aina tullut sitä mitä on tilannut ja homma toiminut hienosti lukuunottamatta yhtä paketin 2kk katoamista.