Ranskassa 95E10-bensiiniin (merkitään siellä eri tavalla) siirryttiin huhtikuussa 2009, ilman suurempia tiedottamisia ja ilman kohua. Yksi vanha auto on räjähtänyt kun hapertuneet polttoaineletkut eivät kestäneet pirtua, tiedotus autoilijoille kun on ollut olematonta. Koska Ranskassa on muutama Peugeotkin, eikä sieltä ole kuullut mitään hälyttävää (muuta kuin tuo yksi uutinen), "suosituslistalla" olevien Peugeotien omistajat voinevat olla huoletta.
Polttoainelaitteet ovat muuttuneet sitten 80-luvun, silloin ei ruiskutusmoottoriin saanut laittaa edes desiä-paria kaasutinspriitä, joka on samaa etanolia kuin mitä nyt on max 6 litraa 60 litran tankillisessa. 80-luvulla puhuttiin pumppulaitteiden ruostumisongelmasta.