« : 20.10.2021, 14:32:15 »
Tytön 207 vm 2010 1.4i VTi pomppasi katsastuksessa raidetangon ulkopäästä ja vaihdatin molemmat kun kulmat meni säätöön.
En ollut itse hakemassa mutta pyysin kysymään säätivätkö alasvedettynä. Oli saanut vastauksen kutakuinkin että "Pösöjä ei säädetä alavedettynä, Bemarit jne sitten joo."
Tälläkin palstalla on ollut puhetta josssain (ehkä 407) että säädettäisiin alasvedettynä. Mistähän tavallinen tallaaja saa asian selville ja kuinka yleensä ottaen Pösöllä asianlaita on alasvedon kanssa. Ja mihinkä kulmaan tuo edes vaikuttaa. Vaikuttaakohan auraukseen. Jos vaikuttaa kulmiin joita ei saa säädettyä niin tuon alasvedon merkitys ei ole niin suuri olettaen että auton alusta on kunnossa.

Kirjattu
Auto: 2015 508 SW Allure 2.0 BlueHDI 180 automaatti, 12/2024 240tkm
Menneet: 2006 407 SW 1,8 Olympia (EW7A, DAM10831, 405tkm), 406GW 1.8 16V -97 (190tkm), 309 GR 1.6/92hv -89 (200tkm), 309 1.3 Profil -86 (160tkm?).
Isällä: 203,403,404,304,504,305,309,306x3,307x2,207