Kirjoittaja Aihe: Peugeot Service Box ja Citroën Service  (Luettu 142514 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Tommi6

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 112
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #255 : 23.03.2025, 16:46:28 »
Jahas miksikös tämä on sitten tällaiseksi mennyt, se kuuluisa rahan ahneusko stellantikseen on iskenyt ?  ???

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #256 : 23.03.2025, 21:23:37 »
Liiketoimintaa ja rajoitetaan ns. vapaata piratismia.. Aika edullinen on 9 €tunti, kun voi imuttuu melko paljon talteen dataa ja maksan sen suosiolla.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #257 : 23.03.2025, 21:24:53 »
Ei saa mitään enää ilmaiseksi. RU-sivustoilta löytyi ainakin vanhempiin osaluettelot.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Tommi6

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 112
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #258 : 24.03.2025, 17:08:00 »
Entä mites tuo edellisellä sivulla mainittu, tutun korjaamon tiedoilla rekisteröinti homma menee sitten oikein todellisuudessa. Että pelkän kuvakaapauksen laittaminen, muutettuna pdf muotoon riittää stellantikselle. Eikä sieltä tule sitten yritykselle, mitään kyselyjä tietojen sinne rekisteröimisestä tms. ?. ???

SamiK

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 12 437
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #259 : 24.03.2025, 19:07:22 »
Öööh, meinaatko että poliisi tai joku muu viranomainen kommentoi ja hyväksyy hiljaa nyökytellen?  ;D. Vuosia sitten pystyi ilmoittamaan servicebox palveluun maaksi vaikka Australian, kyllä jokainen voi  ihan itse valita haluaako huijata vai maksaako kiltisti muutaman euron.

Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #260 : 24.03.2025, 20:59:58 »
Ilmaiseksi ei enää... Se aiemmin selostettu ly-tunnus yms. asiat  vaatii ja maksukortin numeron. Eli on tarkoitettu korjaamoille ja yrityksille pääosin. Tuurilla voisi saada toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2025, 21:03:01 kirjoittanut JPL »
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Aksu

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 331
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #261 : 24.03.2025, 21:12:06 »
Ei kai se rekisteröinti mitään maksa? En ainakaan itse muista, että olisi mitään siihen viittaavaa ollut kun yritin rekisteröidä tunnuksen. Eivät reagoineet rekisteröintiin suuntaani mitenkään, ei edes viestiä hylkäyksestä. Käytin omaa Y-tunnustani, jonka toimiala ei ole ajoneuvojen huolto tai korjaus.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: Peugeot Service Box ja Citroën Service
« Vastaus #262 : 25.03.2025, 07:18:19 »
Joo. Rekisteröinti ei maksa mitään, mutta käyttö. Firma kuin firma kelpaa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -