Ei kai se rekisteröinti mitään maksa? En ainakaan itse muista, että olisi mitään siihen viittaavaa ollut kun yritin rekisteröidä tunnuksen. Eivät reagoineet rekisteröintiin suuntaani mitenkään, ei edes viestiä hylkäyksestä. Käytin omaa Y-tunnustani, jonka toimiala ei ole ajoneuvojen huolto tai korjaus.