Lämmityslaitteen sisällä on samanlainen kenno kuin syyläri, toki paljon pienempi. Ilmaa puhalletaan sen läpi ja jos se on tukossa osittain, voi olla kuvailemasi ongelma.
Letkut menevät sisään kuskin puolelta, vänkärin puoli saattaa tukkeumien vuoksi olla kylmempi.¨
Moottoritilassa näkyy letkupari joka mene tulipellin läpi ohjaamoon. Toinen on meno ja toinen paluu. Jos kenno on tukossa toinen on kuuma ja toinen kylmä.
Letkut irti ja puutarhaletkulla molempiin suuntiin huuhtelua, saattaa auttaa. Toinen korjaustapa on ostaa uusi kenno, ei varmaan viittäkymppiä maksa. Vaihto sisältä, letkut ensin tyhjäksi. O-renkaat tiivistämässä, vaihtoon nekin.