Terve,
Katsoppa onko takalasissa olevat johtimet jostain kohtaa oikosessa? (tai siis yhtenäinen lankahan siinä kulkee, mutta yhdistyykö jossain kohti liian aikaisin)
Metalliesine hattuhyllyllä takalasia vasten?
Jos oikosessa liian "aikaisin", niin takalasin vastus liian suuri, eikä se lämpene, vaan sen sijaan johdot lämpenee. Vertaa: Lampun langan johtimet juuresta yhdessä = Lamppu ei pala ja kuorma suuri.