« Vastaus #24 : 16.01.2013, 11:43:26 »
Täytyisi avata ja katsoa. Mieluummin tietty joku jolla auto on tallissa (ja ymmärtää sähköosien päälle). Näyttää miullakin olevan "rusketusta" tuon pehmusteen kohdalla, joten ehkä syytä avata. Jos sisällä on jokin paljon lämpenevä komponentti, on aika älytöntä laittaa jokin eristävä solumuovi päälle...
Kuvat otin ohimennen samalla kun kiristin jarruvalon ruuveja. Olivat löysällä ja saivat valon pärräämään ajettaessa. Kuvista näkyy myös suojakuoren kiinnityksiä.

Kirjattu
Auto: 2015 508 SW Allure 2.0 BlueHDI 180 automaatti, 01/2026 270tkm
Menneet: 2006 407 SW 1,8 Olympia (EW7A, DAM10831, 405tkm), 406GW 1.8 16V -97 (190tkm), 309 GR 1.6/92hv -89 (200tkm), 309 1.3 Profil -86 (160tkm?).
Isällä: 203,403,404,304,504,305,309,306x3,307x2,207