Onkos vuosien jälkeen pariston syöntiin löytynyt syytä?
Ite vaihdoin noin kuukausi sitten pariston ja alkuviikosta ei enään jaksanut signaalia lähettää (onneksi tuli jumiutunut oven lukko vaihettua ajoissa)...
Jatkuvaa virran kulutusta on noin 60-100 mikroampeeria, ipa kylvyn jälkeen putoaa hitaasti 0-1 mikroampeeriin, mutta nousee sitten ipan täysin kuivuttua takaisin.
Kontinavaus kytkimen vieressä on pari vastusta, toinen on merkitty 10kohmin vastukseksi (103) ja toisessa on merkinnän jämiä, mutta selväähän siitä ei saa (ehkä 103 mutta toiste päin juotettu, tai voi olla pelkkä 0. liittenä kuva mikäli toimii.) Mikroskoopin alla näyttäs että saattas olla viallinen vastus, kuoresta lohjennut ehkä pala, mutta pitäs tietää mikä se pitäs olla ennen kuin rupeaa sitä irroittelemaan ja mittailemaan.
Jos joku viitsisi joutessaan vilkaista mimmoset merkinnät sieltä löytyy, niin ehkä sit uskaltaisin ruveta irrottamaan tuota millin pituista komponenttia tärisevillä käsillä ja liian isolla kolvin kärjellä
