Nyt menee 407 2,2 hdi kampiakselin asennontunnistin vaihtoon. Pari kertaa pätkäissyt koneen sammuksiin ajossa ja antaa tunnistimen vikakoodia.
Kysymys: maadottaako anturi itsensä koneen runkoon, vai tuleeko maa johtoja pitkin, kuten olettaisin? Sillä kyselen, koska kaverin autosta kun vastaava anturi tässä irrotettiin niin anturin metalliosien ja motin välissä oli jonkin verran hapettumaa joka varmaan pysäyttäisi sähkön kulun jossain vaiheessa.