Kirjoittaja Aihe: 2008 - lisävalon asennus  (Luettu 5040 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaska74

  • Vieras
2008 - lisävalon asennus
« : 01.08.2021, 17:22:34 »
Termos. Meni rouva sitten hulluilta päiviltä ostamaan tuon 2008:n ja nyt siihen pitäisi saada siirrettyä edellisen auton led paneeli.
Mistä ryöstän herätevirran? Autossa led valot

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 883
Vs: 2008 - lisävalon asennus
« Vastaus #1 : 01.08.2021, 21:49:29 »
Ajovaloumpioon menevästä johtosarjasta mittaat mikä on kaukovalon piuha. Polttimon johdolta ei saa mennä ryöstämään.
Peugeot 3008 hybrid

Arimo

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 1
Vs: 2008 - lisävalon asennus
« Vastaus #2 : 19.08.2025, 14:32:59 »
Se on se vaaleanpunainen piuha ainakin 2021vm led ajovalollisessa autossa. Laitoin hall-anturihaistelijan siihen. Hyvin toimii. Mutta. Millä sen valon nivoo siihen puskuriin kun se koko puskuri ja yläritilä on niin löysä lerppana? Ei paljon vaikuta ylätukia ainakaan siihen ritelikköön laitella kun sekin joustaa kuin kanaverkko konsanaan. Laitoin lumisen x bar 20:n kiinni jossa ei tainnut edes olla ylätuille paikkaa.

Carpender

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 3
Vs: 2008 - lisävalon asennus
« Vastaus #3 : 02.01.2026, 14:26:16 »
Se on se vaaleanpunainen piuha ainakin 2021vm led ajovalollisessa autossa. Laitoin hall-anturihaistelijan siihen. Hyvin toimii. Mutta. Millä sen valon nivoo siihen puskuriin kun se koko puskuri ja yläritilä on niin löysä lerppana? Ei paljon vaikuta ylätukia ainakaan siihen ritelikköön laitella kun sekin joustaa kuin kanaverkko konsanaan. Laitoin lumisen x bar 20:n kiinni jossa ei tainnut edes olla ylätuille paikkaa.

Tarttiko can-väylä ohjainta vai ryöstitkö vaan ohjaus jännitteen suoraan pitkiltä?