Se on se vaaleanpunainen piuha ainakin 2021vm led ajovalollisessa autossa. Laitoin hall-anturihaistelijan siihen. Hyvin toimii. Mutta. Millä sen valon nivoo siihen puskuriin kun se koko puskuri ja yläritilä on niin löysä lerppana? Ei paljon vaikuta ylätukia ainakaan siihen ritelikköön laitella kun sekin joustaa kuin kanaverkko konsanaan. Laitoin lumisen x bar 20:n kiinni jossa ei tainnut edes olla ylätuille paikkaa.