Miksi autosta pitää antaa riittävästi tietoa?
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kyllä e-208:ssa on ainakin anturit. Itselläni auto herjaili ajoittain paineista ja meni hermot. Tiputin paineet 2bar ja kuittasin tpms:n ja sen jälkeen nostin paineet 2,5bar. Johan loppui herjaamiset 😊