Oman kokemuksen mukaan 208 ja 2008 on tarkoitettu ajettavaksi valaistuilla teillä. On LED valot mutta ei niillä kyllä juuri juhlita, edelleen yksi ongelma on verrokki, 308 FullLED vs. 2008 LED, jälkimmäinen on vähän kuin autossa olisi halogeenivalot.