Itsellä 1.2 puretechissa Defa säteilylämmitin. Tässä yksi aamu ajastus oli mennyt mönkään -20c pakkasella ja ilman säteilylämmitystä ihmettelin kun akku pyöritti konetta hitaammin kuin lämmityksen ollessa käytössä. Samoin koneen käyntiääni startin jälkeen oli rouheampi. Eli kyllä siitäkin apua on. Olis kiva tietää mihin lämpöön öljyt tuolla lämpiää 2h lämmityksellä, kuitenkin startin jälkeen 3,5 litraa lämmintä öljyä pumpataan koneeseen ja luulis että öljystä lämpöä nousee sylintereihin.