Autosähköliike,webaston merkkihuolto asensi minulle sen1000W tt-termo lämmittimen.
Se tuli webaston paikalle ,eli pitäisi toimia,mutta ei.
Se sytyttää imusarjan lämpötilan hälytyksen,muuten mootori lämpiää nopeasti noin +50 asteeseen.
Häiriö on helppo kuitata pois,mutta kun?.