Meillä fl mallista vuosi jarrupolkimen takana ollut tehostin ja siksi tuo pumppu kävi poikkeuksellisen paljon. Ensin vika ilmeni niin, että käynnistäessä jarrupoljinta painaessa sieltä polkimen takaa kuului suhinaa. Suhina eli vuoto muuttui vakituiseksi kun tein yhden äkkijarrutuksen peuran hypättyä tielle. Heitti tauluun jonkun jarrujärjestelmän vikailmoituksen.