Joo, voi suhtautua, siihen aikaan kun itse hihnoja vaihdatin se maksoi töineen ja osineen luokkaa 400-600 €, sis vesipumppu, toki autot oli useamman tonnin pelejä, siinä varmaan suurin ero. Mua ei kamalasti kiinnosta alkaa konetta purkamaan jos sen voi välttää vaihtamalla jakohihnan ajoissa, mutta kukin tyylillään. Mutta joo, jos ajaa tonnin autolla ja näkee huollot vain kustannuksina niin sillähän kannattaa ajaa kunnes valo syttyy viimeisen kerran, ei siihen kannata siinä kohtaa vaihtaa enää edes öljyjä.
Pösöissä ei ihan valtavan herkästi ole hihnat katkenneet, mutta aina niitä sattuu, enemmän on niitä missä hihna on hypännyt hampaalla parilla automaattikiristimen antaessa liikaa löysää startatessa.