Kirjoittaja Aihe: 407 - ajovalon korkeuden säätömoottorit  (Luettu 4359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Teukka65

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 1
407 - ajovalon korkeuden säätömoottorit
« : 12.09.2024, 19:24:03 »
Auto: 407 vm 2005

Onko vika korkeuden säädön katkaisijassa?? Kun laittaa valot päälle ilman virtaa niin säätömoottorit alkavat toimimaan. Lopetti yhtäkkiä korkeuden säädön valoissa. Ja umpiot on uusittu 1,5 vuotta sitten.

osmolo

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 1
Vs: 407 - ajovalon korkeuden säätömoottorit
« Vastaus #1 : 10.05.2025, 20:20:43 »
Hei,minulla lakkasi korkeudensäätö toimimasta ja aikani ulkomaan foorumeita selailtuani tapaus ratkesi.Molemmat rekisterikilvenvalot olivat pimeinä.Vaihdettuani uudet polttimot korkeudensäätö alkoi toimimaan,eli ne on jotenkin keskenään tekemisissä,tietäjät tietää,minä en.

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 529
Vs: 407 - ajovalon korkeuden säätömoottorit
« Vastaus #2 : 10.05.2025, 22:37:59 »
Hei,minulla lakkasi korkeudensäätö toimimasta ja aikani ulkomaan foorumeita selailtuani tapaus ratkesi.Molemmat rekisterikilvenvalot olivat pimeinä.Vaihdettuani uudet polttimot korkeudensäätö alkoi toimimaan,eli ne on jotenkin keskenään tekemisissä,tietäjät tietää,minä en.

Nää on välillä mystisiä juttuja. Eikös jossain sitikassa ollu niin, että kun tuhkakupin tunnelmavalon polttimo paloi niin katosi joku muukin toiminto? Tai joku muu yhtä hullu juttu se oli.