Alan itsekin epäilemään 12v akkua syylliseksi auton sekoiluun. Mittailin latausjännitteitä ajon aikana näytti 14.5-14.6V koko ajan. Kun ajoakkua lataa, niin latausjännite on 13.85V. Pidemmän ajolenkin jälkeen parin tunnin jälkeen mitattuna akun jännite oli 12.8V, mutta tippuu heti n. 12V tienoille kun laittaa virrat päälle "käynnistämättä" autoa. Ajastettu latauskin näyttäisi toimivan kun ohjelmoi alkavaksi muutaman minuutin päähän. Flektin käytös + jäähdytysnesteiden kierrätys paisuntaaäiliölle kylläkin ihmetyttää, kun se käynnistyy heti kun latausjohdon tökkää autoon kiinni, vaikka ajastaakin latauksen alkavaksi vasta myöhemmin. Flektikin tyhjentää 12V akkua tehokkaasti...