Vaikeaksi menny joo uuden pökötin ostaminen
>puretech, joo ei enää ikinä tätä
>adbluediesel, ei tartte edes välttää kun ei saa
>lataushybridi, ei tätä välivaiheen fiaskoa kiitos
Jäljelle jää sitten sähkö
>e-208, ihan liian pieni
>e-308 sw, pieni akku, hidas lataus, pienet tehot, iso hinta
>e-408, ei myydä Suomessa
>e-508, ei ole
ainoa vaihtoehto on enää katumaasturimöhköt, jos ei ole halua tai tarvetta möhkölle joka on iso kaikkialta muualta kuin sieltä tavaratilasta missä sitä tarvitsee, ni vaikea perustella itselleen. Koko idea sähköisestä katumaasturista on älytön, nostetaan kulutusta turhan isolla korilla. Ei sillä maastoon kukaan hullu kuitenkaan aja, kun yksi naarmu pohjassa se on siinä.