Olisiko hyviä ideoita, jolla voisi estää latausluukun tapin jäätymisen. Olen käyttänyt kangassuojaa luukun päällä, mutta mekanismi jäätyy silti siten, että luukkua ei saa kiinni latauksen jälkeen pakkasella. Ilmeisesti vesi pääsee jostain sisään. Muutaman kerran joutunut jo sulattelemaan takakontin puolelta (verhoilun luukusta) hiustenkuivaajalla, niin on lukitus alkanut toimimaan.