Mä valitin alunperin sitä että auto nukahtaa tietyissä olosuhteissa niin ettei siihen saa yhteyttä ellei käy laittamassa ensin virtoja päälle, sekä että navigaattorin Tomtom Traffic palvelu pelaa vain aivan satunnaisesti, auto hukkasi käytännössä internety yhteytensä. Huollosta varattiin erikseen sähkömiehelle aika, jossa tutkivat ja kertoivat päivittäneensä sekä BSIn että auton kattoyksikön, sen jälkeen yhteydet ovat pelanneet ellei täydellisesti niin ainakin merkittävästi paremmin samoissa olosuhteissa. Jos nyt on osaava huolto niin kyllä siellä sähkömies löytyy joka osaa tuon vian etsiä. Epäilen että ei normi huollon yhteydessä mene ellei ole varattu sähkömiestä erikseen tutkimaan, tai no ainakin täällä päin tilanne on se että ihan jokainen perus huoltoja tekevä ei noita osaa samalla tavalla tutkia.
Jaettu omaksi aiheeksi ettei tälläiset minusta ihan selkeät viat huku tuonne muuhun keskusteluun.