Jaahas, Stellantiksen pavunlaskijat ovat muuttamassa etäohjaustoimintoja maksullisiksi tilauspalveluiksi. Oma auto kylläkin on vielä pitkän ilmaisjakson piirissä, mutta 2025 mallin autot ei.
Edit: Itse asiassa taisikin tulla rahastuksesta niin paljon kuraa että heinäkuusta lähtien onkin taas täyssähkömalleissa ostohinnassa 10v tilaus oleellisimmalle eli latauksen ja lämmityksen hallinnalle.
Mobiilisovelluksen laatu on kyllä sellaista syöpää, että en kyllä maksaisi siitä senttiäkään ennenkuin alkaisi olemaan luotettava.