Kirjoittaja Aihe: e2008 - MyPeugeot app ei etäohjaus ei toimi  (Luettu 8900 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tuna

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 8
Vs: e2008 - MyPeugeot app ei etäohjaus ei toimi
« Vastaus #15 : 17.12.2025, 20:45:55 »
Jaahas, Stellantiksen pavunlaskijat ovat muuttamassa etäohjaustoimintoja maksullisiksi tilauspalveluiksi. Oma auto kylläkin on vielä pitkän ilmaisjakson piirissä, mutta 2025 mallin autot ei.

Edit: Itse asiassa taisikin tulla rahastuksesta niin paljon kuraa että heinäkuusta lähtien onkin taas täyssähkömalleissa ostohinnassa 10v tilaus oleellisimmalle eli latauksen ja lämmityksen hallinnalle.

Mobiilisovelluksen laatu on kyllä sellaista syöpää, että en kyllä maksaisi siitä senttiäkään ennenkuin alkaisi olemaan luotettava.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2025, 21:33:28 kirjoittanut tuna »

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: e2008 - MyPeugeot app ei etäohjaus ei toimi
« Vastaus #16 : 18.12.2025, 20:01:18 »
Nyt se kyllä on kehittynyt ja on meillä iOS käytössä ollut todella luotettava.

tuna

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 8
Vs: e2008 - MyPeugeot app ei etäohjaus ei toimi
« Vastaus #17 : 18.12.2025, 23:05:09 »
Nyt se kyllä on kehittynyt ja on meillä iOS käytössä ollut todella luotettava.

Käytätkö 'me'-monikkoa itsestäsi, vai onko sellainen ihmeellinen edistysaskel tapahtunut että autoa voisi hallita muutkin kuin vain yksi käyttäjä? Onhan se nyt Persiasta ettei vaikkapa pitkän työmatkan aikana muut perheen jäsenet pysty sillä mitään tekemään. Jos et jätä puhelinta kotiin reissun ajaksi.