Kirjoittaja Aihe: 208 - Navin päivitys ei onnistu  (Luettu 8529 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Auto60

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
208 - Navin päivitys ei onnistu
« : 19.01.2025, 10:09:18 »
Auto: 208 vm 2020

Olen ladannut tarvittavat päivitykset ohjeiden mukaan muistitikulle.
Saan vaan ilmoituksen että lataus ei onnistu.
Kosketusnäytöllekin on oma päivitys. Siitä tulee ilmoitus että päivitys ei ole yhteensopiva kyseisen näytön kanssa.

Mikähän meni lopulta vikaan?

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #1 : 19.01.2025, 11:01:54 »
PC vai Mac ja miten latasit päivitykset?

Auto60

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #2 : 19.01.2025, 12:37:59 »
Mac

Auto60

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #3 : 19.01.2025, 12:40:04 »
Latasin sen Peugeot sivuilta niiden ohjeiden mukaisesti kun oli sivuilla annettu.

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #4 : 19.01.2025, 21:23:13 »
Käytä tikkuun CleanMyDrive 2 jolla saat Macin sinne tunkemat turhat piilotiedostot pois häiritsemästä.
EDIT: CleanMyMac nykyään? Vastaavia löytyy muitakin.

Sitikkapuoskari

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 263
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #5 : 19.01.2025, 23:43:09 »
Ei tarvitse tikulle mitään cleanereita. Se ohjelma alustaa tikun ennen asennusta. Tyhjää tikku Macin levytyökalulla FAT 32 muotoon.

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #6 : 20.01.2025, 09:09:49 »
Kyllä voi Mäkki ehtiä tyrkkään sinne roskaa vaikka nykyään mennyt välillä paremmin, kokemusta on tuosta ja paljon.

Sitikkapuoskari

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 263
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #7 : 20.01.2025, 10:34:39 »
Kyllä voi Mäkki ehtiä tyrkkään sinne roskaa vaikka nykyään mennyt välillä paremmin, kokemusta on tuosta ja paljon.
Joo mutta tässä hommassa ne ei haittaa. Juurikin teen tässä macbookilla asiakkaalle tikkua, eli kokemusta on täälläkin tikun teosta ja Mäkeistä vuodesta 1985  8)

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #8 : 20.01.2025, 12:14:18 »
Haittaa ne pösön kohdalla, eli ei suostu päivittämään ja herjoja pukkaa.  :D

Auto60

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #9 : 20.01.2025, 18:36:07 »
Taas yritin uudella tikulla.
Muistitikku autoon ja alku näyttää lupaavalta.
Hetken yrittää ladata mutta jälleen saan ilmoituksen että lataus ei onnistu.

Autooni on myös tarjolla kosketusnöyttö päivitys mutta sama tilanne myös siinä.
Ei onnistu!

SamiK

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 12 437
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #10 : 20.01.2025, 18:43:35 »
Ootko koittanu toisella tikulla? Minusta kannattaa koittaa ensin se ja jos ei tokene niin vaikuttaa vialta mikä voisi olla autossa.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

Auto60

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #11 : 20.01.2025, 19:12:37 »
Kolmella tikulla jo yritetty.
Olen ladannut navi sekä tuon kosketusnäyttö päivityksen eri tikuille.
Varmaan näin on kai meneteltäväkin?

SamiK

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 12 437
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #12 : 20.01.2025, 19:17:21 »
Öööh, mä oon kyllä ladannu kaikki samalle tikulle.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 890
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #13 : 20.01.2025, 19:27:45 »
Onko siinä tikulla FAT32 -tiedostojärjestelmänä? Jos ei ole, niin ei onnistu.

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 175
Vs: 208 - Navin päivitys ei onnistu
« Vastaus #14 : 20.01.2025, 19:36:38 »
Annatko tosiaan Peugeot Updater softan ladata softa, formatoida tikku, ja kopioida tiedostot tikulle?