Autossa 208 (1,2 VTI 82hv) vm19 80000km todettiin viime vuonna huollossa jakohihnan venyneen ja vaihdettiin goodwillinä hihna (5v 70000km). Onko muilla kokemuksia miten tuo vaikuttaa huolto-ohjelmaan? Onko noissa tapauksissa tehty pelkkä hihnan vaihto vai koko 6v huollon vaatima hihnan vaihto osineen ja vesipumpun kanssa?