Avaimet pystyy kyllä opettamaan Diagbox:lla. Mutta olen lähes varma, että toiseen autoon opetettua vanhaa avainta ei pysty opettamaan enää toiseen autoon, ainakaan 307 ei enää onnistunut jos oli "stilettiavain", tämän takia en usko, että onnistuu 407:kaan. Vanhemmissa pösöissä tuo on onnistunut, esim 206.
Mutta uusia avaimia jossa on tyhjä ajonestosiru saa tilaamalla niin edullisesti, että ei luulisi olevan ongelma.