Kirjoittaja Aihe: 407 - Mikä olisi hyvä koodinlukija?  (Luettu 8525 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rimmed762

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 29
Vs: 407 - Mikä olisi hyvä koodinlukija?
« Vastaus #15 : 17.04.2025, 16:17:17 »
No nyt on sitten kaapeli tilattu. Kiitoksia kaikille vinkeistä ja neuvoista. Katsotaan miten etenee kun kaapeli saapuu.

Rimmed762

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 29
Vs: 407 - Mikä olisi hyvä koodinlukija?
« Vastaus #16 : 10.05.2025, 09:25:58 »
Ja nyt on Diagbox ja kaapeli ollut jo käytössä. Peruutustutkan ongelmakin paljastui palaneeksi ECUksi. Onneksi Ovokolla on edullisia tarjolla. Vähän pitää johtosarjaakin korjailla.

Diagbox vaikuttaa ihan pätevältä mutta valikkorakenne vaatii vielä tutustumista.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 756
  • 508 GT-Line 225
Vs: 407 - Mikä olisi hyvä koodinlukija?
« Vastaus #17 : 10.05.2025, 10:05:24 »
Ja nyt on Diagbox ja kaapeli ollut jo käytössä. Peruutustutkan ongelmakin paljastui palaneeksi ECUksi. Onneksi Ovokolla on edullisia tarjolla. Vähän pitää johtosarjaakin korjailla.

Diagbox vaikuttaa ihan pätevältä mutta valikkorakenne vaatii vielä tutustumista.

Hyvä juttu. Samoin 407, kun rokkaa tutkakin...Mitä vikakoodia näytti, eli oma aiheensa olisi kiva tälle foorumille vastaavaa korjaaville.
Vielä Diagboxistasi, että minkä version sait ladattua tuohon "led plus palikkaan", Windows 7 vai 10? Versio  7.83 pääsee melko uusiinkin PSA-tuotteisiin  ;)
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Rimmed762

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 29
Vs: 407 - Mikä olisi hyvä koodinlukija?
« Vastaus #18 : 11.05.2025, 12:40:50 »
Täytyy tarkistaa. Windows kymppiin ja muistaakseni 9.186.