Ja nyt on Diagbox ja kaapeli ollut jo käytössä. Peruutustutkan ongelmakin paljastui palaneeksi ECUksi. Onneksi Ovokolla on edullisia tarjolla. Vähän pitää johtosarjaakin korjailla.
Diagbox vaikuttaa ihan pätevältä mutta valikkorakenne vaatii vielä tutustumista.
Hyvä juttu. Samoin 407, kun rokkaa tutkakin...Mitä vikakoodia näytti, eli oma aiheensa olisi kiva tälle foorumille vastaavaa korjaaville.
Vielä Diagboxistasi, että minkä version sait ladattua tuohon "led plus palikkaan", Windows 7 vai 10? Versio 7.83 pääsee melko uusiinkin PSA-tuotteisiin
