Minkälaisiin rangeihin muut ovat päässeet talvella? Itselläni akun mittari pahimmillaan punaisella jo 100km jälkeen kovilla pakkasilla. Auto ilmoittaa keskilutukseksi n.25kW/100, mutta todellisuus taitaa olla n. 30kWh/100km. Auton rangemittari on lähinnä vitsi, kun latauksen jälkeen näyttää 270-315km ja tippuu ajossa tosi nopeasti. Oikeasti on hankala päästä puoleenkaan noista lukemista.