Auto: 407 Sedan, vm 2005, ajettu 300 tkm
Tuossa aikaa sitten huomasin että vitosvaihde ei pysy pesässä vaan ajon aikana vaihdekeppi palautuu taisin, kaikki muut vaihteet toimii. Kävin näyttämässä sitä ja sanottiin että vitosrattaan vaihdolla selvitään ja pajalla tilattiinkin osa mikä sitten ei jostain syystä sopinut, olivatko tilanneet väärän tai jotain ? no ihan sama, ajattelin nyt kysyä että mistä moista osaa osaa kannattaa kysyä vai onko järkeä edes vaihtaa ? autolla ajettu kohta 300tkm, kaikki muuten kyllä toimii ja olen tyytyväinen vehkeeseen, mitä tekisitte mun sijassa