Ostin alkuvuodesta vuoden 2020, 24000 ajetun 1.2 PureTech 100. Todella tyytyväinen ollut ja alkuun pelko Peugeotin vaaroista hälveni. Kunnes kerran helmikuussa kävi niin että keskuslukituksen kun avaa menee johonkin asti sähköt päälle(ei edes avain virtalukossa), kojetaulussa alkoi vilkkumaan punainen öljyntippakannu, käynnistäessä edelleen vilkkuu + hetken oranssi jakoavain summeri äänen kanssa. Kun auton sammutti ja käynnisti uudestaan ei enää tehnyt tuota eli "ongelma" hävisi.
Nyt kahden kuukauden päästä alkanut tekemään useammin (ehkä viitisen kertaa). Huollot pääsiäisen kiinni ja autolla pitäs uskaltaa ajaa tänään ja huomenna.
Yrittänyt etsiä tietoa miksi tekee noin että kun sähköt menee päälle vilkuttaa punasta tippakannua ja käynnistyessä loogisesti jatkuu, mutta kun käynnistää uudestaan se häviää. Joku anturi vika vai mitä, ekalla kerralla oli ollut sahaava keli +3 - -10'c... Nyt ei keliin voi vedota...