Hei, eli vuoden 2007 Peugeot 407 -autoni kuljettajan puoleinen ovi näyttää sulkeutuessaan olevan auki? Mutta muutaman kerran avattuani ja suljettuani auton saan vihdoin lukittua sen? Jopa ajon aikana se on auki, vaikka se olisi kiinni. Parin kerran sulkemisen jälkeen se on kiinni.
Luulen, että vika on anturissa? Onko kenellekään käynyt näin?
Mahdollinen korjaus?