Teetin homman TTO Huolto nimisessä firmassa Järvelässä.
Työt n. 700€ ja osat n. 500€ sisältäen kytkinpaketti, työsylinteri, haarukka, tiivisteitä... lisäksi vielä alapallo, apulaitehihna ja nyt on uudet Totalin jäähdytysnesteet ja Total vaihteistoöljyt.
Kylläpä on nyt kytkin kevyt ja herkkä, alapallo oli yllätys, ei kolannut, mutta vaihdon jälkeen menee nyt kuin juna kiskoilla.