Siis vuotaa nestettä? Mitä nyt läppäremontissa ja puhaltimen vaihdossa on voimistellut auton alla, niin helpoimmalla pääsee irroittamalla kojelaudan, mutta purkamalla edestä pois sopivasti tavaraa ja mallaamalla vaikka hajottamon autosta kennon asentoa, voi asentaa irroittamatta kojelautaakin. Googlaamalla ei löydy tietoa kennon purusta ja Service Box kannattaa myös tsekata. Läppien korjauksessa ohje purkaa kojelauta.
Läppäremontissa ollaan menty lämmityslaitteen kyljestä sisään shaamalla aukko ja ohjeita siihen on tällä ja Citroen-foorumilla, kun C5 II on sama systeemi.
Jos purat kojelaudan, niin samalla läppien akseleiden vahvistus tai vaihto samalla. Tuossa vinkkiä jumppaan
https://youtu.be/1yS3GsXdl7ohttps://www.mister-auto.fi/lammityslaitteen-kenno-valeo-021-811576-p/