Kirjoittaja Aihe: 407 - lämmityslaitteen kenno  (Luettu 3310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tapanikoo

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 6
407 - lämmityslaitteen kenno
« : 29.05.2025, 22:49:26 »
Hei! Onko lämmityslaitteen kennon vaihtaminen hankala homma? Kertokaa kokemuksia.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 757
  • 508 GT-Line 225
Vs: 407 - lämmityslaitteen kenno
« Vastaus #1 : 30.05.2025, 07:52:30 »
Siis vuotaa nestettä? Mitä nyt läppäremontissa ja puhaltimen vaihdossa on voimistellut auton alla, niin helpoimmalla pääsee irroittamalla kojelaudan, mutta purkamalla edestä pois sopivasti tavaraa ja mallaamalla vaikka hajottamon autosta kennon asentoa, voi asentaa irroittamatta kojelautaakin. Googlaamalla ei löydy tietoa kennon purusta ja Service Box kannattaa myös tsekata. Läppien korjauksessa ohje purkaa kojelauta.

Läppäremontissa ollaan menty lämmityslaitteen kyljestä sisään shaamalla aukko ja ohjeita siihen on tällä ja Citroen-foorumilla, kun C5 II on sama systeemi.
Jos purat kojelaudan, niin samalla läppien akseleiden vahvistus tai vaihto samalla. Tuossa vinkkiä jumppaan  ;) https://youtu.be/1yS3GsXdl7o

https://www.mister-auto.fi/lammityslaitteen-kenno-valeo-021-811576-p/
« Viimeksi muokattu: 30.05.2025, 08:06:53 kirjoittanut JPL »
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -