Kirjoittaja Aihe: e-208 ilmastointi  (Luettu 7775 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kongstrong

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
Vs: e-208 ilmastointi
« Vastaus #15 : 29.07.2025, 13:11:32 »
On tullut käynnistelty uudestaan 40 kertaa viikon aikana ja kerran otin käynnistys akunkin irti. ei auttanut. kylmäainekin täytetty, ei vaikutusta.

JK1978

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 42
Vs: e-208 ilmastointi
« Vastaus #16 : 05.08.2025, 13:35:29 »
Maahantuoja maksoi kompuran vaihdosta 75%, jonka hintalappu on vaihtotöineen käsittämättömät 3200,-€  ja auton minulle myynyt liike 450,-€. Minulle jäi lopulta maksettavaa 350,-€ omavastuuna. Halpaa tämä sähköautoilu... Tuntuu olevan näiden autojen lastu aivan aliarvoista kun hajoavat sieltä täältä jo alle 30tkm ajettuna.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 756
  • 508 GT-Line 225
Vs: e-208 ilmastointi
« Vastaus #17 : 05.08.2025, 20:45:37 »
Hyvä juttu. Ehkä sattuma tuo susikompura...
Nyt vaan kovasti hanaa!
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

EFL605

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 993
Vs: e-208 ilmastointi
« Vastaus #18 : 05.08.2025, 21:25:47 »
Ei se sattumaa ole, ihan yleinen tyyppivika. Käsittääkseni tehtaan tuo pitäisi ilmaiseksi korjata, muita vaihtoehtoja ei pidä harkita. Ennen kompurat kesti 300 tkm ja nykyään 30 tkm, näin se kehitys kehittyy. Ihmislajin älykkyysosamääräkin on tutkimusten mukaan laskusuunnassa.

JK1978

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 42
Vs: e-208 ilmastointi
« Vastaus #19 : 06.08.2025, 17:21:39 »
Sama käyttöikä näyttäisi olevan myös "koiranluilla". Tänään vaihdettu ensimmäinen kuskin puolelle kun kolisi. Jokohan nyt auto pysyisi jo koossa hetken aikaa... ::)