Maahantuoja maksoi kompuran vaihdosta 75%, jonka hintalappu on vaihtotöineen käsittämättömät 3200,-€ ja auton minulle myynyt liike 450,-€. Minulle jäi lopulta maksettavaa 350,-€ omavastuuna. Halpaa tämä sähköautoilu... Tuntuu olevan näiden autojen lastu aivan aliarvoista kun hajoavat sieltä täältä jo alle 30tkm ajettuna.