Auton tietoja ei varsinaisesti minulla ole, koska luukku ei ole omasta autostani, siihen kyllä tarkoitus laittaa se. Onko luukkujen sähköissä eroja, jos on bensa tai diesel, tai eri vuosimalli?
Kuinka saa 407 sw:n takaluukusta lasiluukun lukon auki, jos luukku on irrallaan eikä sähköissä? Pitääkö antaa sähköä, vai onko joku muu tapa?