Ehkä ei, joku Autocom kyllä. Pääosin vain merkkitesteri taipuu BSI:hin tehtäville asetusmuutoksille. Pitää oikein muistella täppiä, mitkä aktivoidaan ja oikean viiksimallin valinta. Joskus pitää ajamalla testata. Nopeuden rajoitinhan on turha toiminto viiksessä. 407 MY 2007 bensiini 2.0 pitäisi olla helppo, vain täpät BSI:stä, HDI vaatii motillekin täpän. Joo, ajelen Hanko-Turku-Helsinki-Turku-Ivalo välillä tulevat viikot, että matkalla on aie potkia muutamien Pözömiesten vanteita, eikun renkaita 😄. Voin toki matkan varrella jeesatakin akuutteja Pözöjen kanssa ongelmaisia, ehkä lomahelteistä muutoin nauttivia... Niin ja asennusjuomaksi kelpaa parhaiten Heineken nollaolut.