Anturi oli litteä muovinen, ei mitään pientä metallitappia. Molemmat osat näytti vanhalta. Myös uusi anturi joka laitettiin oli litteä muovinen, motonet nyt nykyään tiedä mistään näköjään mitään mutta missään ei lue että olisi hall-anturi vaan lukee aktiivisensori. Tilasin nyt uuden hall-sensorin ja laitan sen paikalleen niin katsotaan. Käyn vielä vilkaisemassa miltä toinen puoli näyttää kun huoltokirjassa on merkintöjä navan ja anturin vaihdosta.
Silmin nähden ovat saman näköisiä kun netistä selaa, oli sitten hall-sensori tai aktiivisensori. 307 sitten taas oli eri näköinen anturi kokonaan, sellainen ns. laattamainen jossa vain pieni väkänen tuli lukemaan pyörän liikettä.