Joo tiedän että merkkiliike osaisi paremmin, ja siis helppohan se olisi mennä luetuttamaan mutta katsastus pitkänä ja auton arvo ei kovin kummoinen ole. Jos ei tuu kuntoon omin ja teidän neuvoin ni purkuhommiksi tää menee ja raapasen tuosta vaan webaston talteen.
Mukavaa hommaa auton remontointi niin kauan kun ei kaikki hiukset lähde päästä 😅 olisin omaksi ajokiksi tämän halunnut just ton webaston ja siistin korin takia, mut nyt on tilattu absimoduulin elektroniikat ja uus anturikin tänään tulee niin katsotaan mitä hän sitten sanoo vai sanooko mitään. Ei oo kelit suosinu että olisin päässy vieläkään vilkasemaan mitä sielt toiselta puolelta takaata löytyy kun sinne ainakin kirjan mukaan on vaihdettu kaikki absiin liittyvä