Olisko pääkaupunki seudulla tietäjää MCU joka pystyis zekkaa MCU:n ( oma oletus ongelman aiheuttajasta)
Moottorin vaihdon jälkeen alkoi pintakaasulla nykimään kylmänä.
ongelma no2.
ilmastointi on tukossa, Kompressori vaihdettu+ lauhdutin ( läppä toimii)