Näköjään kaukosäädin avaa peilien lisäksi myös apukuskin oven, muttei lukitse sitä. No pääasia on että ovet saa nyt lukittua. Ei inspiraatio riitä itse alkaa räpläämään lukkoja ulkosalla, enkä vie hetkeen korjaamolle, tänä kesänä kytkin- ja jakopääremontteihin uponnut tasan kax tonnia rahaa kuluviin osiin töineen päivineen. 🙂