Kirjoittaja Aihe: Auton maahantuonti  (Luettu 3032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pele1977

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 368
Auton maahantuonti
« : 27.08.2025, 08:54:00 »
En tiedä onko aihetta tästä olemassa. Onko kellään kokemusta vaikkapa Virosta uittaa joku pösö tänne suomeen? Tuntuu olevan parempi valikoima siellä. Onnistuukohan Auto Bassadonen kautta esimerkiksi?
Peugeot 508, Allure 2016 1.6 e-THP.

Jr-

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 29
Vs: Auton maahantuonti
« Vastaus #1 : 27.08.2025, 11:09:30 »
Käy ostamassa auto, ota siihen vakuutus, tee käyttöönotto- ja autoveroilmoitukset, maksa mahdollinen autovero ja sen jälkeen rekisteröi auto.

Voit ajella vironkilpisellä katsastetulla autolla Suomessa kun siinä on vakuutus ja käyttöönotto sekä veroilmoitus tehty.




Rommitommi

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 153
Vs: Auton maahantuonti
« Vastaus #2 : 03.09.2025, 17:03:23 »
Laita mulle viestiä vaikka yv:nä, mä voin hoitaa kaikki asiaan liittyvät jutut ja on tuttuja Virossa, jotka voivat käydä katsomassa auton ennen ostoa.

Itsekin menossa maanantaina Viroon hakemaan Skodaa, niin jos auto on Tallinnassa, myös itse käydä sen kurkkimassa  :)
Volvo V70 2.5T -04