Moro!
Jäi ukki vainaalta 1974 vuoden 504 mulle, jolla ajelin vielä viitisen vuotta sitten. Autosta puuttuu toisen puolen roiske läppä, 1 ruoste vaurio kaaressa ja vasemman etuvalon lasikupu. Ajattelin, että hommailen nuo jostain ja pistelen kuntoon, mutta ei vaan ole ollut mielenkiintoa, joten auto seissyt nyt katoksessa 5 vuotta. Vuosi sitten kun koittelin herätellä henkiin, niin syylari vuotaa hieman ja jarruissa/jarruletkuissa jotakin häikkää (tehostimessa?).
Auto on muuten todella hyvässä kunnossa, sisältäkin verhoilut moitettomassa kunnossa.
Kyselisinkin nyt asiantuntijoilta saako mistään näihin enää varaosia eli kannattaako itse lähtee korjailemaan.
Vai myykö tälläisenään sellaiselle joka osaa itse laittaa ja korjata, ja mikä tällöin olisi hyvä hinta?
Kuvat nappansin yhdestä videosta screenshotteja ottamalla, joten ne eivät ole parhaat mahdolliset, mutta antavat osviittaa!
Kiitos vastauksista!