« Vastaus #8 : 08.09.2025, 16:05:20 »
Kannatta sitten varmistaa, että kelpaa katsastuksessakin.
Mulla oli pakussa peruutuskamerassa sellainen pieni yökäytölle. Se vielä tuikki vain alaspäin. Tuli sanomista, joten katkaisin virran myöhemmin katsastukseen mennessä. Lailliset tietysti käy, kun niissä on merkintä ja niitä on sopiva määrä.
Selvintä kysyä konttorilta. Tuon putiikin tehtävänä näyttää olevan vain myydä. Kysyin onko asennukselle mitään sääntöjä. Vastaus "Joo onhan niille erilaisia säädöksiä. Ainakin valon pitäisi syttyä kun peruutusvaihde kytketään päälle ja palaa vain silloin kun peruutusvaihde on kytkettynä. Kannattaa vielä tarkemmin tutustua lainsäädäntöön." Mitä v***u s******a?

Kirjattu
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 406 ST Executive 2,0 red, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire
Present time Peugeot 407 2,0 ST Executive Business red