Minulla on ollut ne kaksi lisä peruutusvaloo katsastuksen ajab ja ei mitään mainintaa.
"tuttu" katsuri sanoi, että virallisesti ei saisi olla kuin kaksi peruutusvaloo, mutta niitä ei tarkkaan valvota. No jos siellä on "100w ledipatteristo", niin saa huomautuksen, vähän sama kuin ilman hyväksyntä merkintää olevat "työvalot" tai monissa lisävaloissa olevat "höpöhöpö parkkivalot".
Tietty jos katsuri on "sillä tuulella", huomautus tulee.