« Vastaus #5 : 15.09.2025, 20:19:50 »
Johtojen vahvuus toki riittää, mutta toinen juttu huomioon. Kontin valon syöttö tulee BSI:ltä ja siinä on automaattisammutustoiminto, muistelisin. Kontin lamppu taitaa olla 5 Wattinen ja sen mukaan ottaisin pois alkuperäisen valon polttimon ja vastaava 5 Watin ledikuormanauha tilalle. Haaroita ennen lampun pistoketta johto ledille. Jos autosi on sedan, niin kontin etureunassa oleva valaisee koko kontin. Originaalivaloon voit laittaa lisäksi ledipolttimon, hyllyssäni on noita lasiputkityyppisiä lamppuja ja olivat hyviä antamaan parempaa valoa 407:n sisävaloissa, lampun värisävy, eli värilämpötila oli 3000 K, niin ei tullut tuunatessa "sinisen kirkasta amisohjaamoa".
Tarkotatko jotta 5 w polttimo vai alkuperäiset liitännät pitää jättää sinne?

Kirjattu
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 406 ST Executive 2,0 red, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire
Present time Peugeot 407 2,0 ST Executive Business red