Kirjoittaja Aihe: 407sw 2.0 Aut. 2007 nykii  (Luettu 2032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Johannes666

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
407sw 2.0 Aut. 2007 nykii
« : 15.09.2025, 12:07:49 »
Otsikossa se ongelma tulikin. Ei nyi koko ajan. Mutta välillä kun on auton sammuttanut ja lyhyen ajan sisällä lähtee jatkamaan matkaa, niin tuntuu, että tukehtuu/saa likaa ainetta kun kaasua painaa. Tyhjäkäynti myös huonompi tällöin. Kerran jopa sammui. Yleensä vika lähtee pois muutamassa sekunnissa, kun laittaa vaan N:lle ja vähän kaasuttelee.

Kysyn tässä samassa, että mikä voisi olla vikana kun kuskin peili ei taitu kun laittaa ovet lukkoon. On mulla pahvi ollut irti, mutta en mitään äkkiseltään vikaa keksinyt. Voihan siellä olla se moottorikin rikki.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 756
  • 508 GT-Line 225
Vs: 407sw 2.0 Aut. 2007 nykii
« Vastaus #1 : 15.09.2025, 21:23:17 »
Nylimiseet merķkitesterillä lukua. Peilin ohjjausoxi ovesta rikki, oli omassa 407 sellainen vika. CANnin kautta menee säädöt.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -