Otsikossa se ongelma tulikin. Ei nyi koko ajan. Mutta välillä kun on auton sammuttanut ja lyhyen ajan sisällä lähtee jatkamaan matkaa, niin tuntuu, että tukehtuu/saa likaa ainetta kun kaasua painaa. Tyhjäkäynti myös huonompi tällöin. Kerran jopa sammui. Yleensä vika lähtee pois muutamassa sekunnissa, kun laittaa vaan N:lle ja vähän kaasuttelee.
Kysyn tässä samassa, että mikä voisi olla vikana kun kuskin peili ei taitu kun laittaa ovet lukkoon. On mulla pahvi ollut irti, mutta en mitään äkkiseltään vikaa keksinyt. Voihan siellä olla se moottorikin rikki.